» » “Azərsu” 12-ci elektron xidməti istifadəyə verib

“Azərsu” 12-ci elektron xidməti istifadəyə verib

“Azərsu” 12-ci elektron xidməti istifadəyə verib
“Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti istehlakçılara göstərilən müştəri xidmətlərinin asanlaşdırılması, bu sahədə şəffaflığın və operativliyin təmin edilməsi məqsədilə müasir informasiya texnologiyaların tətbiqini davam etdirir.

Modern.az xəbər verir ki, “Elektron hökumət” portalı haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi və elektron xidmətlərin genişləndirilməsi ilə bağlı tədbirlər barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanına uyğun olaraq “Azərsu” ASC tərəfindən sayca 12-ci - "Əhali qrupu üzrə istehlakçıların sayğac göstəricilərini təqdim etməsi və hesab fakturanın formalaşdırılması" adlı elektron xidmət istifadəyə verilib.

“Azərsu” ASC-nin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəisi Anar Cəbrayıllı son illər elektron xidmətlərin tətbiqi dairəsinin genişlənməsi və bu xidmətlərdən istifadənin əhəmiyyətindən danışıb. O bildirib ki, “Azərsu” ASC tərəfindən zəruri işlər aparılaraq indiyədək 11 növdə elektron xidmət istifadəyə verilib:

“Sayca 12-ci olan “Əhali qrupu üzrə istehlakçıların sayğac göstəricilərini təqdim etməsi və hesab fakturanın formalaşdırılması" adlı xidmət mexaniki sayğacları olan əhali qrupu abonentləri üçün nəzərdə tutulub. Mövcud qaydalara görə mexaniki sayğaclar üzrə fakturaların (borc bildirişlərinin) verilməsi üçün sayğac göstəriciləri nəzarətçilər tərəfindən oxunmalıdır. Bunun üçün mənzillərə daxil olmaq və sayğaclara baxış keçirmək zərurəti yaranır. Bəzi hallarda abonentlər mənzildə olmadıqda və ya nəzarətçinin mənzilə daxil olmasına şərait yaradılmadıqda sayğac göstəricilərinin oxunması mümkün olmur və ya qeyri-dəqiq məlumatlar verilir. Bu da sonradan bir sıra anlaşılmazlıqlara səbəb olur. Yeni xidmətin tətbiqindən sonra abonentlər sayğac göstəricilərini fərdi şəkildə, elektron qaydada təqdim edə biləcəklər”.

“Azərsu” ASC-nin İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları Departamentinin rəisi Emil Əhmədov "Əhali qrupu üzrə istehlakçıların sayğac göstəricilərini təqdim etməsi və hesab fakturanın formalaşdırılması" adlı elektron xidmətinin təqdimatını edib. E.Əhmədov qeyd edib ki, bu xidmətdən www.e-gov.az portalında qeydiyyatdan keçmiş şəxslər istifadə edə bilərlər:

“Bunun üçün portalının xidmətlər bölməsində “Azərsu” ASC, daha sonra "Əhali qrupu üzrə istehlakçıların sayğac göstəricilərini təqdim etməsi və hesab fakturanın formalaşdırılması" elektron xidməti seçilməlidir.

Müraciətin qeydiyyata alınması üçün vətəndaşlar abonent kodunu, sayğacın zavod və plomb nömrələrini, sayğacın son göstəricisi və oxunma tarixi barədə məlumatları təqdim etməli, sayğacın həmin dövrə olan şəklini fayl formasında (pdf, jpg, jpeg, png formatında) qoşmaya əlavə etməlidir. Eyni zamanda müraciət edən şəxs əks əlaqə üçün işlək telefon nömrəsi və ya elektron poçt ünvanını göstərməlidir. Əgər bir ünvanda bir neçə sayğac olarsa, onda hər bir sayğacın məlumatı və şəkli ayrılıqda daxil edilməlidir.

Daxil edilən məlumatlar düzgün olduğu halda “Müraciət et” düyməsi seçilir və “Müraciətiniz qeydiyyata alındı. Xidmətimizdən istifadə etdiyiniz üçün sizə təşəkkür edirik.” bildirişi ekranda əks olunur. Bundan sonra müraciət cavablandırılması üçün müvafiq struktur bölməsinə yönləndirilir. Elektron müraciət qeydiyyata alındığı gündən ən geci 5 iş günü müddətində cavablandırılır. Bundan sonra təqdim olunmuş bildiriş əsasında abonent ödəniş apara bilər. Əgər abonent təqdim etdiyi hər hansı məlumatda yanlışlıq və ya anlaşılmazlıq aşkar edilərsə, bu barədə onun elektron poçt ünvanına məlumat ötürülür və məlumatın dəqiqləşdirilməsi tələb olunur”.

Qurum rəsmisinin sözlərinə görə, abonent müraciətin nəticəsi olaraq formalaşan fakturanı www.e-gov.az portalından əldə edə bilər:

“Xidmətdən istifadə etmək üçün sistemə doğru məlumatlar daxil edilməlidir, əks halda müraciət etibarsız sayılır və sorğu icra edilmir. Müraciət formasındakı uyğunsuzluqlar və yanlışlıqlar aradan qaldırılanadək müraciətin qəbulundan imtina edilir”.

Qeyd edək ki, “Elektron hökumət” portalının operatoru Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzinin 2017-ci il üzrə açıqladığı statistikaya əsasən, “Azərsu” ASC elektron xidmətlərdən istifadə sayına görə 5-ci yeri tutub. Ötən il “Azərsu” ASC-nin təklif etdiyi 11 elektron xidmətlə əlaqədar 347 min müraciət, bu ilin 4 ayında isə 156 min müraciət qeydə alınıb. Bu göstəriciyə əsasən, “Azərsu” ASC səhmdar cəmiyyətlər arasında ilk yeri tutur.
“Azərsu” 12-ci elektron xidməti istifadəyə verib
Oxşar xəbərlər
İnsanlığa qarşı zorakılıq
İnsanlığa qarşı zorakılıq
Müharibənin acı xatirələri canlı şahidlərin gözü ilə Dünyanın abad və gözəlliyini bərbad edən müharibələr olmasaydı, bütün Читать далее
Aydın Ulusoyla baxış bucağı
Aydın Ulusoyla baxış bucağı
SAVADIN QİYMƏTİ NƏ QƏDƏRDİR? XVIII əsrin ikinci yarısı buxar maşınları sənayesində geniş miqyaslı dəyişikliklər ilə yadda Читать далее
Nuray Dənizin maraq otağı silsiləsindən
Nuray Dənizin maraq otağı silsiləsindən
BİZ HARDAN GƏLİRİK VƏ HARA GETMƏLİYİK? Bəzən klassiklərdən birinin məqaləsini, şeirini, hekayəsini paylaşırsan. O dəqiqə bir Читать далее
Xədicə Abdulla araşdırma
Xədicə Abdulla araşdırma
QANDİNİN QƏRİBƏLİKLƏRİ Şiddətsiz inqilab etməyin mümkünlüyünü nümayiş etdirsə də, əslində Mahatma Qandi müqəddəs deyildi. Читать далее
«    İyun 2018    »
BeÇaÇCaCŞB
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930